Különböző színes szabálytalan alakzatok
Szabálytalan színes alakzat, ami maszkolja a képet

Időpontfoglalás

Különböző színes szabálytalan alakzatok
Szabálytalan színes alakzat, ami maszkolja a képet

Időpontfoglalás

Különböző színes szabálytalan alakzatok
Szabálytalan színes alakzat, ami maszkolja a képet

Időpontfoglalás

Operatív Központ – Call Center

Telefonszám

+36 1 459 9266

Elérhető

munkanapokon 8:00-16:00 óra között

Profil

Intézményünk előjegyzési és betegirányítási rendszere 2023-ban kezdte meg működését és az új rendszerbe belépő szakrendelések köre folyamatosan bővült. Betegeink jobb kiszolgálásának érdekében a call center saját rögzített vonalon működik.

A call center munkatársait az alábbi kérdésekkel kapcsolatban kereshetik:

  • szakrendelésekre történő előjegyzés kérése

  • meglévő időpontok módosítása vagy lemondása

  • információ kérés

Időpontkezelés egyszerűen az EESZT-ben és az Egészség Ablakban

A call centeren keresztül lefoglalt időpont az EESZT-ben vagy az Egészség Ablak applikációban az Időpontok menü alatt lesz látható. Itt megtalálják a foglalás részleteit és a szükséges tudnivalókat, valamint egy gombnyomással törölhető is az időpont újabb telefonhívás nélkül is.

Ha nem tud eljönni a vizsgálatra...

Az előjegyzési idő optimalizálásának érdekében kérjük kedves pácienseinket, hogy amennyiben nem élnek a lefoglalt időpont lehetőségével, úgy azt telefonon vagy e-mailben vagy saját applikációjukban minden esetben mondják le!

Egységes azonosító szám a járóbeteg rendeléshez

A járóbeteg rendelésre érkező pácienseket a felvételi pultnál történő bejelentkezést követően az ott kapott azonosító szám alapján szólítják majd az ambulancián. Egy páciens egy adott napon egy azonosító számot kap, így több rendelés felkeresése esetén is csak azt az egy számot kell figyelemmel kísérniük. 

Előjegyzés csak 0–18 éveseknek

Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy intézményünk 0-18 éves korig látja el a betegeket, ezért applikáción keresztül történő előjegyzés esetén sem fogadunk 18 év feletti pácienseket!

Operatív Központ – Call Center

Telefonszám

+36 1 459 9266

Elérhető

munkanapokon 8:00-16:00 óra között

Profil

Intézményünk előjegyzési és betegirányítási rendszere 2023-ban kezdte meg működését és az új rendszerbe belépő szakrendelések köre folyamatosan bővült. Betegeink jobb kiszolgálásának érdekében a call center saját rögzített vonalon működik.

A call center munkatársait az alábbi kérdésekkel kapcsolatban kereshetik:

  • szakrendelésekre történő előjegyzés kérése

  • meglévő időpontok módosítása vagy lemondása

  • információ kérés

Időpontkezelés egyszerűen az EESZT-ben és az Egészség Ablakban

A call centeren keresztül lefoglalt időpont az EESZT-ben vagy az Egészség Ablak applikációban az Időpontok menü alatt lesz látható. Itt megtalálják a foglalás részleteit és a szükséges tudnivalókat, valamint egy gombnyomással törölhető is az időpont újabb telefonhívás nélkül is.

Ha nem tud eljönni a vizsgálatra...

Az előjegyzési idő optimalizálásának érdekében kérjük kedves pácienseinket, hogy amennyiben nem élnek a lefoglalt időpont lehetőségével, úgy azt telefonon vagy e-mailben vagy saját applikációjukban minden esetben mondják le!

Egységes azonosító szám a járóbeteg rendeléshez

A járóbeteg rendelésre érkező pácienseket a felvételi pultnál történő bejelentkezést követően az ott kapott azonosító szám alapján szólítják majd az ambulancián. Egy páciens egy adott napon egy azonosító számot kap, így több rendelés felkeresése esetén is csak azt az egy számot kell figyelemmel kísérniük. 

Előjegyzés csak 0–18 éveseknek

Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy intézményünk 0-18 éves korig látja el a betegeket, ezért applikáción keresztül történő előjegyzés esetén sem fogadunk 18 év feletti pácienseket!

Operatív Központ – Call Center

Telefonszám

+36 1 459 9266

Elérhető

munkanapokon 8:00-16:00 óra között

Profil

Intézményünk előjegyzési és betegirányítási rendszere 2023-ban kezdte meg működését és az új rendszerbe belépő szakrendelések köre folyamatosan bővült. Betegeink jobb kiszolgálásának érdekében a call center saját rögzített vonalon működik.

A call center munkatársait az alábbi kérdésekkel kapcsolatban kereshetik:

  • szakrendelésekre történő előjegyzés kérése

  • meglévő időpontok módosítása vagy lemondása

  • információ kérés

Időpontkezelés egyszerűen az EESZT-ben és az Egészség Ablakban

A call centeren keresztül lefoglalt időpont az EESZT-ben vagy az Egészség Ablak applikációban az Időpontok menü alatt lesz látható. Itt megtalálják a foglalás részleteit és a szükséges tudnivalókat, valamint egy gombnyomással törölhető is az időpont újabb telefonhívás nélkül is.

Ha nem tud eljönni a vizsgálatra...

Az előjegyzési idő optimalizálásának érdekében kérjük kedves pácienseinket, hogy amennyiben nem élnek a lefoglalt időpont lehetőségével, úgy azt telefonon vagy e-mailben vagy saját applikációjukban minden esetben mondják le!

Egységes azonosító szám a járóbeteg rendeléshez

A járóbeteg rendelésre érkező pácienseket a felvételi pultnál történő bejelentkezést követően az ott kapott azonosító szám alapján szólítják majd az ambulancián. Egy páciens egy adott napon egy azonosító számot kap, így több rendelés felkeresése esetén is csak azt az egy számot kell figyelemmel kísérniük. 

Előjegyzés csak 0–18 éveseknek

Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy intézményünk 0-18 éves korig látja el a betegeket, ezért applikáción keresztül történő előjegyzés esetén sem fogadunk 18 év feletti pácienseket!

Időpontkérés üzenetben

Kitöltés után munkatársaink munkanapokon 24 órán belül felveszik Önnel a kapcsolatot!

Időpontkérés üzenetben

Kitöltés után munkatársaink munkanapokon 24 órán belül felveszik Önnel a kapcsolatot!

Időpontkérés üzenetben

Kitöltés után munkatársaink munkanapokon 24 órán belül felveszik Önnel a kapcsolatot!

Operatív Központ

Hosszú barna hajú nő mosolyogva áll vörös ruhában egy kék, hivatalos fotófal előtt.
Kelen Andrea

Operatív Központ vezető

Hosszú barna hajú nő mosolyogva áll vörös ruhában egy kék, hivatalos fotófal előtt.
Kelen Andrea

Operatív Központ vezető

Hosszú barna hajú nő mosolyogva áll vörös ruhában egy kék, hivatalos fotófal előtt.
Kelen Andrea

Operatív Központ vezető

Központi telefonszám

Mérgezés esetén azonnal hívható ügyelet:

Időpontfoglalás

Központi e-mail cím

Heim Pál Országos Gyermekgyógyászati Intézet (HOGYI)

HOGYI – Madarász utcai gyermekkórház

Copyright © Heim Pál Országos Gyermekgyógyászati Intézet 2025

Készítette:

Központi telefonszám

Mérgezés esetén azonnal hívható ügyelet:

Időpontfoglalás

Központi e-mail cím

Heim Pál Országos Gyermekgyógyászati Intézet (HOGYI)

HOGYI – Madarász utcai gyermekkórház

Copyright ©
Heim Pál Országos
Gyermekgyógyászati Intézet
2025

Készítette:

Központi telefonszám

Mérgezés esetén azonnal hívható ügyelet:

Időpontfoglalás

Központi e-mail cím

Heim Pál Országos Gyermekgyógyászati Intézet (HOGYI)

HOGYI – Madarász utcai gyermekkórház

Copyright © Heim Pál Országos Gyermekgyógyászati Intézet 2025

Készítette:

Központi telefonszám

Mérgezés esetén azonnal hívható ügyelet:

Időpontfoglalás

Központi e-mail cím

Heim Pál Országos Gyermekgyógyászati Intézet (HOGYI)

HOGYI – Madarász utcai gyermekkórház

Copyright © Heim Pál Országos Gyermekgyógyászati Intézet 2025

Készítette: